Sex
 Simulatory
 Sportovní
 Strategie
Hledej...
Shop

Když jsem dostal tuhle hru, docela jsem se těšil, protože už jsem o ní slyšel jako o povedené parodii na Deer Huntera, a proto jsem se do ní pustil s nadšením. A můžu také říct, že ze začátku mě docela chytla. Jedná se totiž o velmi vtipnou „střílečku“, ve které jakožto rozzuřený a pomstychtivý jelen likvidujete lovce, jenž vás nějakým způsobem poškodili. A možná taky nepoškodili.
  Hra nasadí solidní tempo díky výbornému kreslenému intru naprosto vystihujícímu její podstatu. Nezpomalí vás ani jednoduché menu, přes které se rychle dostanete do výběrových obrazovek. Nejdřív si vyberete vaši palebnou sílu. Možnosti jsou tři: M16 – samopal s optikou, dále destruktivní Bazooka a nakonec obyčejný gumový prak. Většina z vás určitě sáhne po Bazuce, zkušenější hráči však určitě prověří svůj skill se samopalem nebo prakem. Pak už stačí si jen vybrat lokalitu, kde váš hon proběhne. Možnosti jsou zase jenom tři, což je trochu škoda, ale na druhou stranu to nic neovlivní, takže je to skoro jedno. Je tu zasněžená Minnesota, tajgová Virginie a klasický zalesněný Connecticut. Pakliže máte vybráno, můžete se konečně pustit do samotné akce.
  Nejdříve si otevřete mapu a vyberete si lokalitu lovu. Je důležité vybírat pečlive, protože jakmile vyberete místo, kde nejsou stopy po bezohledných lidech, tak nikoho neulovíte. Hra vám sama řekne, kde takové stopy jsou a kde ne, takže se nemusíte bát.
  Hra rozhodně nepatří k těm těžším. Jakmile jste vysazeni do nemilosrdné přírody, už můžete jen čekat, až se objeví lovec. A tady bych viděl asi největší slabinu. Tou je někdy až úmorné čekání na ony zvuky, které znamenají společnost. V takovém případě můžete buďto použít prd anebo křičet po lese abyste na sebe upozornili. Pakliže neuspějete ani v tomto případě, můžete se přemístit za lidskými stopami někam jinam. Občas ale nepomůže ani to a tak jste buď odsouzeni k dlouhému čekání anebo vypnutí hry, což je asi případ většiny akčněji laděných hráčů. Samozřejmě pokud máte štěstí můžete natrefit na oběť velice brzy. Ovšem další slabina spočívá v tom, že ona oběť jen prochází hlučně kolem vás a vy máte možnost ji bez problémů sestřelit a to asi minutu, než se ztratí. Obtížnost spočívá pouze v tom, že se vám může stát, že se jednoduše netrefíte a nebohý pytlák utíká. Pokud ale máte nezbytnou trpělivost, pak můžete hru za pár hodin dohrát, protože jejím cílem je „ulovit“ několik lidí. Když na každého přidělíme zhruba 10 minut, vychází velice krátká záležitost.
  Na druhou stranu hra disponuje velice pěknou kreslenou grafikou, kvalitními zvuky a hlavně hlášky vás nenechají vydechnout. Opravdu jsem se musel smát, když jsem slyšel jelenovi komentáře dění kolem. Také volání pro přilákání pytláků je opravdu originální a hru dokáže neskutečně osvěžit.
  Celkově lze tedy hru zhodnotit jako průměrnou. Na kolena ji sráží hratelnost, která má opravdu co dohánět, a také některé další chyby. Pokud by někdo tyhle chyby napravil a stvořil něco se stejnými přednostmi, pak by určitě vznikl velice kvalitní titul. Bohužel tentokrát to nevyšlo, takže nezbývá než povzdechnout nad nedotaženým dílkem.

Autor:
Deer Avenger
Výrobce: Hipnotix, Inc.